Впровадження політики KYC

Як наш клієнт мінімізував ризики, пов'язані з можливим шахрайством, прискорив верифікацію у 20 разів і скоротив кількість неповернених кредитів на 20%.

Solidity Team

У цьому випадку нас попросили впровадити політику KYC для одного з наших ключових клієнтів — міжнародного комерційного банку, який є лідером із якості обслуговування в українському банківському секторі.

Бізнес-завдання

Know Your Customer (KYC) — це процес ідентифікації та перевірки особистості клієнта, який дозволяє уникнути комерційних ризиків у взаємовідносинах із контрагентами.

​Цей проєкт для банку містив низку завдань, а саме:

Виклики кейсу банку

Виклики кейсу банку друга частина

Виклики

Було декілька труднощів, з якими ми стикнулися, розпочавши роботу над проєктом:

  • відсутність якісної системи моніторингу, яка постійно оновлюється та надає оперативну інформацію
  • репутаційні ризики, пов’язані зі співпрацею із шахраями, виникали через недостатньо актуалізовану інформацію про контрагентів
  • багато часу та ресурсів витрачалося на перевірку клієнтів, співробітників та партнерів власноруч
  • фінансові втрати через неповернені кредити, які були наслідком неякісного виявлення шахраїв на етапі перевірки
  • відсутність оперативної реакції на негативні зміни в історії клієнта
  • працівники різних підрозділів банку проводили неконтрольовані перевірки в платному ресурсі, що призводило до стихійних витрат на такі операції

Рішення кейсу банку

Рішення

Наша команда створила єдину базу даних, яка постійно оновлюється і містить повну інформацію про цільову для банку аудиторію. Більш того, ми успішно впровадили рішення Camunda, яка стала оркестратором усіх банківських процесів, та реалізували систему скорингу і прийняття рішень. Ми також розробили зручний інтерфейс, що можна налаштувати відповідно до потреб кожного департаменту, який бере участь у процесі перевірок.

Результати

У результаті успішного впровадження KYC:

  • швидкість перевірки клієнтів та персоналу банку збільшилась у 20 разів
  • зменшилися затрати на доступ до інформації
  • кількість неповернених кредитів знизилася на 20%
  • штрафи від Національного банку України зменшилися на 30%, оскільки ми успішно мінімізували комплаєнс-ризики
  • завдяки автоматизації процесу перевірок, зменшилася кількість співробітників, залучених до цих процесів

​Наш клієнт отримав прозорий, автоматизований та прогнозований аналіз усіх осіб, з якими він співпрацює, та оперативний контроль над усією клієнтською базою, яка регулярно оновлюється. Ми допомогли банку мінімізувати ризики, пов’язані зі співпрацею із потенційними шахраями.

Відгук

shareЛінк скопійовано

/ Зв'яжіться з нами

Давайте поговоримо

Залиште заявку сьогодні та розпочніть ваш шлях цифрової трансформації





    Адреса

    04114, Київ, Оболонський район, вул. Пріорська 21

    Контакти
    Соціальні мережі